معرفی محصولات

ویبره های چکش پنوماتیک و ایرپد ویبره پنوماتیک

 

چکش های پنوماتیک ابزاری مناسب برای حل معضل گیر کردن (پل زدن ) مواد پودری درداخل مخازن، سیلوها و لوله های انتقال مواد می باشند که در این زمینه می توان صنایعی چون آرد و نشاسته، قند وشکر ، خوراک دام و طیور ،مواد معدنی و ساختمانی از قبیل گچ ، سیمان ، آهگ … ،صنایع تولید کننده پودر های میکرونیزه همچون تولید کنندگان پرلیت ، بنتونیت ، پودر زغال،تالک ، انواع فسفات ، سولفات ، کاشی و سرامیک و چینی. . . و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی (گوگرد ،کک…)نام برد که با این مشکل (پل زدن) مواجه می باشند . اساس کار این ابزار استفاده از هوای فشرده (بوسیله کمپرسورهای موجود در واحد های تولیدی) و ضربات قابل کنترل زمانی (از طریق تایمر)خواهد بود که بنا به تعداد دفعات مورد نیاز (دفعات در ثانیه ، دقیقه و یا ساعت) و از طریق پالسهای ضربه ای باعث ایجاد شوک در بدنه مخازن ، سیلوها و یا لوله ها می شود.

new-catalogue-hummer

چکشهای مورد نظر در دو حالت اتوماتیک و دستی قابل استفاده می باشند و عموما در حالت اتوماتیک با کانویر زیر مخازن و یا هر وسیله دیگر (بر اساس نیاز استفاده کننده)قفل شده و با کمک تایمر، چکش ، در زمان های دلخواه (بر اساس ثانیه ، دقیقه و یا ساعت) شروع به زدن پالس می نماید و در هنگام توقف کانویر ،چکش مورد نظر متوقف می شود. در حالت دستی و با کمک شاسی و در زمانهای دلخواه اپراتور اقدام به خاموش و روشن نمودن چکش می نماید.

 

مزایای ویبراتورهای چکشی پنوماتیک و ایرپد ویبره ای پنوماتیک  نسبت به ویبراتورهای برقی

111223-300x219

– مصرف انرژی در هنگام کار این دستگاه در حد صفرمی باشد ،برای یکبار مخزن هوای فشرده کمپرسور (در حد 100 لیتر) پر شده و همین میزان هوا برای کل طول روز کاری برای استفاده از چکش کافی است.

– عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

-سبک وزن بودن و عدم شکستگی در محل جوش که یکی از شایع ترین معضلات و حوادث در صنایع برای ویبراتورهای برقی در محل نصب می باشد.

– ریزش یکنواخت مواد و عدم گیر کردن و پل زدن مواد

– عدم آسیب رساندن به بدنه مخازن توسط اپراتورها که عموما با چکش های معمولی و پلاستیکی اقدام به زدن ضربه می نمایند.

انواع مدل چکش

مدلSP2005

وزن چکش جهت ایجاد ضربه 200 گرم بوده که با فشار بین 2 الی 6 بار و مناسب برای رفع گیر شوت ها و لوله های حامل مواد پودری می باشد.

بهمراه اتصالات ،شیر سلنوئید ولو و تایمر مولتی

2005

مدلSP2005 : دانلود

مدلSP2010

وزن چکش جهت ایجاد ضربه 750 گرم بوده که با فشار باد بین 2 الی 6 بار و برای مخازن تا قطر 2 متر مناسب می باشد.

بهمراه اتصالات ،شیر سلنوئید ولو و تایمر مولتی

2010

مدلSP2010 : دانلود

مدلSP2010-R

وزن چکش جهت ایجاد ضربه 750 گرم بوده که با فشار 2 الی 6 بار و برای لوله های حامل مواد پودری از قطر 2 الی 20 اینچ مناسب می باشد.

بهمراه اتصالات ،شیر سلنوئید ولو و تایمر مولتی و رینگ حلقوی

2010r

مدلSP2020

وزن چکش جهت ایجاد ضربه 1400 گرم بوده که با فشار باد بین 2 الی 6 بار و برای مخازن تا قطر 3 متر و لوله های بالای 14 اینچ مناسب می باشد.

بهمراه اتصالات ،شیر سلنوئید ولو و تایمر مولتی

مدلSP2020 : دانلود

 

مدلSP2050

وزن چکش جهت ایجاد ضربه 5000 گرم بوده که با فشار باد بین 2 الی 6 بار و برای مخازن با قطر بیشتر از 3 متر و لوله های بالای 24 اینچ مناسب می باشد.

بهمراه اتصالات ،شیر سلنوئید ولو و تایمر مولتی

2050

مدلSP2050 : دانلود

ایرپد ویبره پنوماتیک

ایرپدهای ویبره ای ساخت شرکت صنعت پویای بهشهر به عنوان وسیله کمکی تخلیه مواد در سیلو یا قیف استفاده می شود. به جریان یکنواخت و تخلیه مواد خشک فله از طریق لرزش و هوادهی جزئی کمک می کند. از پل زدن، سوراخ شدن و فشرده شدن مواد در سیلوهای ذخیره سازی، کلکتورها و هاپرهای گرد و غبار،  مخازن دستگاههای توزین و سایر تجهیزات ذخیره سازی جلوگیری می کند. این پدها با داشتن کلاهک سیلیکونی و نازل استینلس استیل قابل استفاده در شرایط دمایی بالا، ساییدگی بالا و همچنین کاربرد وسیعی در انواع صنایع بالاخص صنایع غذ ایی و دارویی را دارد.

مدل ایرپد ویبره  SPAP104: دانلود

 

 

محل قرارگیری چکش ها

1111

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *